• درباره ما
  • تماس با ما
  • ارسال خبر
  • فید خوان
    • خانه
    • اجتماعی
    • سیاسی
    • فرهنگی
    • ورزشی
    • طنز
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه 18 شهریور 1394 | کد خبر : 739
  • سرمایه‌گذاری بانک صنعت و معدن در راه‌آهن میانه- تبریز و قطار سریع‌السیر تبریز- تهران

    استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار عقد تفاهم‌نامه برای سرمایه‌گذاری بانک صنعت و معدن در تامین روساخت راه آهن میانه – تبریز و احداث قطار سریع السیر تبریز- تهران شد.

     اسماعیل جبارزاده در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور اظهار داشت: احساس می‌کنم بخش آخر عمر خدمتی‌مان را سپری می‌کنیم و انجام کارهای روزمره و عادی ما را راضی نمی‌کند و به دنبال انجام اقدامات ماندگار و کارهای بزرگ هستیم و علاقه‌مندیم پروژه‌هایی را که بانک صنعت و معدن قصد انجام آن را در استان دارد مورد پیگیری و حمایت قرار دهیم.

    وی افزود: هم اکنون در حال اجرای پروژه مهم راه‌آهن میانه – تبریز به طول ۱۸۰ کیلومتر هستیم و در سفر رئیس جمهور محترم به استان نیز این پروژه را جزو اولویت‌ها قرار دادیم؛ ایشان هم به وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد که در تامین زیرسازی و روسازی این راه‌آهن همت تام به خرج دهد.

    جبارزاده اذعان داشت: ما از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور زیرساخت‌های راه آهن میانه – تبریز را تامین می‌کنیم و به بانک صنعت و معدن پیشنهاد دادیم برای تامین اعتبار روسازی این پروژه که حدود ۲۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود سرمایه‌گذاری کند.

    قصد داریم تبریز را از نظر اقتصادی و حمل و نقل تبدیل به هاب منطقه‌ای کنیم

    استاندار آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: قصد داریم تبریز را از نظر اقتصادی و حمل و نقل تبدیل به هاب منطقه‌ای کنیم و ریل‌گذاری تبریز تا مراغه و ارومیه و جلفا و از جلفا تا آسیای دور را انجام دهیم تا امکان اجرای قطار سریع السیر تبریز- تهران فراهم و شبکه ریلی تکمیل شود.

    وی تاکید کرد: در رابطه با بحث صنایع و فعالیت‌های دیگر بانک صنعت و معدن با توجه به اینکه سند تدبیر و توسعه استان تدوین شده و منابع را بر اساس برنامه‌های این سند صرف می‌کنیم، تقاضا داریم بانک صنعت و معدن در پروژه‌های مصوب سند تدبیر و توسعه سرمایه‌گذاری کند که اگر جز این باشد دردسر ساز می‌شود.

    جبارزاده خاطرنشان کرد: در گذشته تسهیلات زیادی به افراد مختلف که اهلیت آن را نداشتند از سوی بانک‌ها واگذار شده و مشکلات کارگری حال حاضر استان را به وجود آورده؛ بنابراین امروز از بانک صنعت و معدن انتظار داریم در اعطای تسهیلات به افراد اهلیت و صلاحیت آنها را هم مدنظر اکید خود قرار دهد.

    اکثر بانک‌های کشور در خط قرمز هستند

    استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی گذشته اکثر بانک‌های کشور در خط قرمز هستند و منابعی برای ارائه تسهیلات ندارند و ما هم برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای استان دوست داریم با بانکی کار کنیم که در لیست قرمز نباشد و پروژه‌های سند تدبیر و توسعه را به سمت این بانک هدایت کنیم.

    وی تاکید کرد: سیاست مدیریت اجرایی استان بر این تعلق گرفته است که بیشترین همکاری را با بانک صنعت و معدن داشته باشیم تا سرمایه‌گذاری‌های موثری در بخش‌های مختلف اقتصادی، کشاورزی و صنعتی استان صورت پذیرد.

    وجود ۴ هزار تریلی فرسوده در ناوگان حمل و نقل آذربایجان شرقی

    این مسئول با اشاره به وجود حدود ۴ هزار تریلی فرسوده در ناوگان حمل و نقل استان، ابراز داشت: مایل هستیم بازسازی و نوسازی اینها را هم به بانک صنعت و معدن واگذار کنیم و توافق مسئولان بانک با مدیران استان، مورد تایید ما خواهد بود و حمایت‌های همه جانبه خود را به عمل خواهیم آورد.

    Print Friendly, PDF & Email


  • برجسب :
  • ايميل: news@.ir شماره پيامک:000 اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب
    نظرات کاربران در "سرمایه‌گذاری بانک صنعت و معدن در راه‌آهن میانه- تبریز و قطار سریع‌السیر تبریز- تهران"

    نظرات

    برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

    آخرین اخبار
    • برگزاری یادواره شهدای افلاکیان حورایی (سلام الله علیها)
    • برد تیم فوتسال شهرداری منطقه۸ برابر تیم سازمان سیمامنظر
    • برگزاری یادواره شهدای مدافع امنیت با مشارکت شهرداری منطقه ۸
    • برگزاری یادواره ۵۰۰ شهید حوزه مقاومت ۶ بسیج با مشارکت شهرداری منطقه ۸
    • دیدار شهردار منطقه ۸ تبریز با خانواده معزز شهید احد مقیمی
    • دیدار شهردار منطقه ۸ تبریز با خانواده معزز شهیدان جواد و حمید فرید علی قلیپور
    • جلسه ی شرح و توضیح مثنوی معنوی در فرهنگسرای شمس تبریزی
    • آسفالت ریزی ولکه گیری آسفالت در خیابان قره باغیها و میدان شهید بهشتی
    • آغاز عملیات مرمت پله ها در خانه تاریخی کلکته چی
    • هوش مصنوعی و جنگ!
    • منشا ۹۲ درصد آلودگی هوای تبریز منابع متحرک است
    • ۷۰ درصد از فضای سبز تبریز زیر پوشش شبکه آب خام قرار گرفت
    • طرح ملی تغییرات فرسایش خاک در تبریز اجرا می شود
    • خاطرات حمید آرش آزاد،خانم دکتر و آقای دکتر نویسنده؟
    • به منظور تسریع در بهره مندی کشاورزان از تسهیلات خرید تراکتور ؛سازمانهای جهاد کشاورزی تا پایان ماه فرصت دارند کشاورزان متقاضی تسهیلات را به تراکتورسازی معرفی نمایند
    • برگزاری جلسات مشاوره فردی در فرهنگسرای تربیت 
    • افتخار آفرینی همکار شهرداری منطقه ۸ با قهرمانی در مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
    • تعمیر و اصلاح سیستم نورپردازی در سردرب تاریخی نوبر
    • آغاز عملیات ساماندهی سرویس بهداشتی های مسجد امیرالمومنین (ع)
    • پلمپ و تعطیلی دو میوه فروش در خیابان ارتش و شریعتی بدلیل عدم رعایت حقوق شهروندی و ایجاد مزاحمت شغلی
    • آغاز عملیات مرمت سقف در بازار تاریخی کفاشان
    • اجرای عملیات مرمت سقف در یخچال تاریخی له له بیگ
    • لکه گیری و آسفالت ریزی کوچه آرامیان ۲ و کوچه جامبوران
    • قلعه بابک کلیبر، مکانی باستانی برای دوستداران تاریخ
    • آبرسانی به ۵۸۵۰ واحدطرح نهضت ملی مسکن در۲۱ شهرستان آذربایجان‌شرقی
    • «ترمیم نشدن دستمزد کارگران» را جبران کنید
    • خاطرات حمید آرش آزاد،هول هلیم و افتادن در دیگ …؟
    • رونمایی و نقد کتاب قار گویلومه دوشوب”
    • اجرای کارگاه ویژه روانشناسی با موضوع کنترل خشم
    • حفر چاه جذبی در خیابان آدی گوزل
      • خانه
      • اجتماعی
      • سیاسی
      • فرهنگی
      • ورزشی
      • طنز