• درباره ما
  • تماس با ما
  • ارسال خبر
  • فید خوان
    • خانه
    • اجتماعی
    • سیاسی
    • فرهنگی
    • ورزشی
    • طنز
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : سه‌شنبه 22 دی 1394 | کد خبر : 2784
  • تاکید شهردار منطقه یک برتکریم ارباب رجوع و پاسخگوئی مسولانه

    دکتر یوسفی شهردار منطقه یک تبریز بر تکریم ارباب رجوع و برخورد صمیمانه با مراجعین تاکید کرد

    به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز، دکتر مهدی یوسفی شهردار منطقه یک کلانشهر تبریز ضمن پر اهمیت دانستن برخورد صمیمانه با مراجعین بر تکریم ارباب رجوع در منطقه و پاسخگوئی شفاف تاکید نمود.
    ۰۰۰۰۶۶۵۸۹

    شهردار منطقه یک تبریز ادامه داد: از آنجائیکه حجم عظیمی از مراجعین مردمی را در شهرداری شاهد هستیم ، لذا در جهت کسب رضایتمندی عمومی و تعالی سازمانی و ارائه خدمات مناسب به همشهریان گرامی نهایت سعی و تلاش را نموده و تکریم ارباب رجوع جزء اصلی ترین وظایف سازمانی می دانیم.

    دکتر یوسفی بر اهمیت برخورد صادقانه، شفاف و مسولانه و پاسخگوئی سریع به مطالبات و مراجعات عمومی تاکید نمود و افزود: برخورد صادقانه با شهروندان و پاسخگوئی مسولانه وانجام سریع امور اداری و همچنین بستر سازی رفاه عمومی مردم جزء وظایف اصلی کارکنان شهرداری بوده و در راستای تکریم ارباب رجوع، شهرداری منطقه یک با بهره گیری از توان فنی و روابط عمومی صحیح برارائه خدمات لازم به مراجعین و استقرار نظام جامع پیشنهادات و انتقادات در سطح منطقه پرداخته و در امر نظارت مستمر و بازرسی از واحدهای مختلف پیشگام و پیشقدم می باشد.

    شهردار منطقۀ یک تبریز بر رعایت نظم وانظباط کاری و حل مشکلات مراجعین در اسرع فرقت تاکید نموده و از استمرار برنامه های ملاقات عمومی با شهروندان و رفع مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مراجعین ظرف کوتاهترین مدت زمانی توسط مسولین اجرائی خبر داد.

    دکتر یوسفی در پایان گفت: پویائی ونشاط سازمانی و کسب رضایت عمومی شهروندان بر اساس استقرار سیستم سازمانی و بستر سازی خدمات رفاهی در راستای جلب رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع در راستای اهداف شهرداری امری ضروری و لازم الاجر است.

    شایان ذکر است در راستای تکریم ارباب رجوع، شهرداری منطقه یک گامهای اساسی برداشته و استقرار سیستم نظام جامع پیشنهادات و تسریع در امور مراجعین ودیدارهای عمومی با شهردار از جمله اقدامات موثر در این زمینه به شمار می رود.

    Print Friendly, PDF & Email


  • برجسب :
  • ايميل: news@.ir شماره پيامک:000 اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب
    نظرات کاربران در "تاکید شهردار منطقه یک برتکریم ارباب رجوع و پاسخگوئی مسولانه"

    نظرات

    برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

    آخرین اخبار
    • دفاع از رساله دکتری با موضوع «دیپلماسی شهری» و نقش رسانه ها توسط همکار شهرداری تبریز
    • آذربایجان‌شرقی گنجینه طلای کشور
    • تصادفات رانندگی در آذربایجان‌شرقی هفت‌ هزار و ۹۴۸ فوتی و مصدوم به جا گذاشت
    • خرید تضمینی ۵۱ هزار تن گندم در آذربایجان‌ شرقی
    • تاکید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی بر نقش بانوان در توسعه آموزش مهارتی
    • قاچاقچیان آثار تاریخی در اسکو به دام افتادند
    • مسیر دیپلماسی را دنبال می‌کنیم
    • ۲ کرسی هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی برای تبریز
    • تبریزی‌ها ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی خریدند
    • زنجیره تولید غذا در بحران جنگ تحمیلی ۱۲ روزه در آذربایجان شرقی متوقف نشد
    • حضور بانوان در ورزشگاه موجب افزایش نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها شد
    • کاهش ۹ درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی در آذربایجان‌شرقی
    • ارزش تولیدات منطقه آزاد ارس به ۸۲ هزار میلیارد ریال رسید
    • استاد اقلیم‌شناسی: احیای دریاچه ارومیه جز با انتقال آب دریاهای آزاد ممکن نیست
    • تأکید عظمایی بر رفع گلوگاه‌های زیرساختی در مسیر توسعه مس سونگون
    • انتقال آب ارس؛ نیاز حیاتی تبریز در انتظار توجهی جدی
    • شهردار تبریز: فرصت های سرمایه گذاری موجب درآمد پایدار و رونق اقتصادی می شود
    • تأکید عظمایی بر رفع گلوگاه‌های زیرساختی در مسیر توسعه مس سونگون
    • آذربایجان شرقی الگوی تاب‌آوری در بحران/ تولید بی‌وقفه صنایع حتی در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه
    • تصویب اوراق مشارکت ۵۵ هزار میلیارد ریالی برای توسعه حمل‌ونقل عمومی تبریز
      • خانه
      • اجتماعی
      • سیاسی
      • فرهنگی
      • ورزشی
      • طنز