• درباره ما
  • تماس با ما
  • ارسال خبر
  • فید خوان
    • خانه
    • اجتماعی
    • سیاسی
    • فرهنگی
    • ورزشی
    • طنز
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه 26 بهمن 1398 | کد خبر : 20501
  • ضرورت برقراری خط ریلی جلفا – اصلاندوز و خط دوم ریلی ایران- ترکیه

    دبیر هیات رئیسه اتاق بازرگانی تبریز گفت: از دولت خواستاریم تا محدودیت سوخت در مسیرهای توسعه‌ای اعم از ترابزون را بردارند همچنین درخواست داریم تا برقراری خط ریلی جلفا_ اصلان‌دوز، خط دوم ریلی ایران_ترکیه برای رسیدن به ۲۰ میلیون دلار ارزآوری را جدی بگیریم.

    ضرورت برقراری خط ریلی جلفا - اصلاندوز و خط دوم ریلی ایران- ترکیه

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بامداد تبریز، فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی در نشست هم‌اندیشی با رئیس دفتر رئیس‌جمهور به بیان مشکلات اقتصادی استان پرداختند. 

    ابراهیمی، نایب رئیس اتاق بازرگانی تبریز در این جلسه اظهار کرد: قانونگذار درک درستی از تولیدکننده و تولید دارد ولی همچنان مشکلاتی در قوانین وجود دارد که سنگ‌اندازی‌های زیادی را ایجاد می‌کند که باید حل شود.

    جعفری، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف نیز در این جلسه با کنایه خطاب به رئیس صدا و سیمای کشور گفت: آقای واعظی، سلام ما را به آقای عسگری برسانید و بگویید کمی هم هوای تولیدکنندگان را داشته باشد. 

    وی افزود: همه ما راهمان به صدا و سیما جهت شرکت در برنامه‌ای کشیده شده است و جالب است که قبل از پخش خطوط قرمز را مطرح می‌کنند ولی چگونه می‌تواند یک کارشناس را به برنامه‌ای بیاورند و او با یک کلمه، کل اقتصاد شیر کشور را بر هم زند. 

    جعفری بیان کرد: شایعه کیک‌های دستکاری شده، شیرهای سرطان‌زا کمر اقتصاد را در ایران شکست و با مشکلات زیادی روبه‌ رو کرد. 

    کامی، نماینده بخش حمل و نقل ترانزیت نیز خاطرنشان ساخت: از دولت خواستاریم تا محدودیت سوخت در مسیرهای توسعه‌ای اعم از  ترابزون را بردارد همچنین درخواست داریم تا برقراری خط ریلی جلفا_ اصلان‌دوز، خط دوم ریلی ایران_ترکیه برای رسیدن به ۲۰ میلیون دلار ارزآوری را جدی بگیریم.

    Print Friendly, PDF & Email


  • برجسب :
  • ايميل: news@.ir شماره پيامک:000 اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب
    نظرات کاربران در "ضرورت برقراری خط ریلی جلفا – اصلاندوز و خط دوم ریلی ایران- ترکیه"

    نظرات

    برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

    آخرین اخبار
    • دست به دامن مادر از تبریز تا قم؛ اشک‌ریزان هوس دامن مادر کردم
    • معاون وزیر صمت:
    • بازدید رئیس هیات‌عامل ایمیدور از مجتمع مس سونگون
    • خاطرات حمید آرش آزاد،آن خانواده‌ی خوب و مهربان
    • پاییزدا صفالار وار…!==== ==شعر طنز- حمیدآرش آزاد
    • شهردار تبریز در دیدار با سفیر هند طرح کرد:رتبه اول تبریز در حوزه سرمایه گذاری در ایران
    • اتصال حلقه‌های مفقوده هنر صنعت فرش تبریز با اجرای طرح زنجیره ارزش
    • قصه دختران خانه‌ کوچک
    • به صدا درآمدن زنگ مدرسه برای کلاس «اولی‌ها»/ چالش ثبت‌نام ۶ ساله‌ها؛ والدین «صبور باشند»
    • «روز ارس» در تقویم ملی ثبت شد
    • خاطرات حمید آرش آزاد،معلم ساواکی؟
    • پاسخ خُردکننده! دکتر حسن کربلایی
    • خاطرات حمید آرش آزاد،روز ۲۹ بهمن سال ۵۶
    • باشینا دؤندویوم دلّال!شعر طنز حمید آرش آزاد
    • پروانه صنفی برای روزنامه‌نگاران صادر می‌شود
    • نماد شهر اولین‌ها نیاز به جان تازه دارد
    • وزیر فرهنگ: استاد شهریار ستاره تابناک شعر و ادب معاصر است
    • خاطرات حمید آرش آزاد،نمره دادیم و رشوه گرفتیم
    • شرح شورانگیز عشق، شهریار تسخیرگر ملک دل‌ها
    • پرونده «جنگل‌های دیزمار» در قالب پرونده میراث جهانی ارسباران به یونسکو ارسال می‌شود
    • جزئیات دستگیری عامل انتحاری در تبریز اعلام شد
    • کریدورهای حمل‌ونقل آذربایجان‌شرقی در خط پایان
    • خاطرات حمید آرش آزاد،اجازه به دانش‌آموز بدون اجازه‌ی آقای مدیر
    • مزار «شیخ محمد خیابانی» کجاست؟
    • ایران شهریار، شهریار ایران؛ پاسخ جالب برای اقامت در اروپا
    • نقش معدن در محرومیت زدایی آذربایجان شرقی ملموس می‌شود
    • بازداشت فردی که از طریق انفجار با کپسول گاز قصد کشته‌سازی در تبریز را داشت
    • خاطرات حمید آرش آزاد،مجبور شدم سربه‌سر پیرمرد بگذارم
    • تدارک ۱۳۹ برنامه در آذربایجان‌شرقی برای گرامیداشت روز ملی شعر و ادب فارسی
    • آذربایجان‌شرقی به ۶ هزار تخت بیمارستانی نیاز دارد
      • خانه
      • اجتماعی
      • سیاسی
      • فرهنگی
      • ورزشی
      • طنز