• درباره ما
  • تماس با ما
  • ارسال خبر
  • فید خوان
    • خانه
    • اجتماعی
    • سیاسی
    • فرهنگی
    • ورزشی
    • طنز
طراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرسطراحی سایت و قالب وردپرس
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه 25 فروردین 1395 | کد خبر : 4459
  • رویکردهای روابط‌عمومی باید معطوف کیفیت و محتوا باشد

    : مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی را دو رکن مهم رویکردهای روابط‌عمومی خواند و افزود: ادارات روابط‌عمومی در کنار انعکاس تلاش‌های شهرداری، باید مطالبات و ایده‌های شهروندان را به مجموعه خود منتقل کنند.
    IMG_8009
    به گزارش شهریار، میراعتماد عمادی در نشست هماهنگی ادارات روابط‌عمومی شهرداری‌های مناطق تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: انتظارات از ادارات روابط‌عمومی بالا است و معمولاً بیشتر مطالبات و ماموریت‌ها، از مسیر روابط‌عمومی‌ها می‌گذرد؛ این ویژگی ذاتی روابط‌عمومی، ایجاب می‌کند که برنامه‌های آن محتوای کیفی و تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.
    وی ادامه داد: شهرداری در کنار برنامه‌های عظیم عمرانی، مامور اجرای وظایف بسیار حساسی است که گاه ممکن است زیاد به چشم نیایند، اینجاست که ادارات روابط‌عمومی باید نقش ریز خود را ایفا کنند.
    عمادی با تاکید بر این‌که روابط‌عمومی، تریبون فردی هیچ شخص و مسئولی نیست، اظهار داشت: در مقابل تلاش بی‌وقفه پاکبانی که پیش از طلوع خورشید، خود را به خیابان می‌رساند و در سرمای زمستان، مشغول کار می‌شود، مسئولیم و باید مجاهدت پنهان بخش‌های مختلف خدماتی و عملیاتی شهرداری را انعکاس دهیم.
    مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، آموزش شهروندی را از وظایف مهم روابط‌عمومی‌ها در بحث اطلاع‌رسانی خواند و گفت: اقلام تبلیغاتی باید به دور از جنبه‌های ویترینی و تشریفاتی، محتوای آموزشی داشته باشند؛ در این راستا، در کنار اقدامات شهرسازی و عمرانی، روابط‌عمومی‌ها نیز موظف‌اند خطرات ساخت‌و‌ساز غیرمجاز، ترافیک، شهرسازی، حاشیه‌نشینی، حفاظت از منابع آبی و آسیب‌های مختلف اجتماعی را با روش‌های تاثیرگذار، به اطلاع شهروندان برسانند.
    وی به نقش روابط‌عمومی در تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: روابط‌عمومی‌ها می‌توانند با نقش راهنما و راهگشای خود، از پیچیدگی‌های اداری به خصوص در بحث شهرسازی، بکاهند.
    عمادی یادآور شد: همه تاکید داریم که باید به طرف «روابط‌عمومی مدرن» حرکت کنیم؛ اما سوال اینجاست که آیا توانستیم به وظایف خود در «روابط‌عمومی سنتی» به درستی و به صورت کامل عمل کنیم؟!
    مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، متذکر شد: روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های مناطق، باید پوشش وظایف‌ مناطق را در برنامه کاری خود قرار دهند و از پرداختن به اموری که تناسبی با جایگاه محدود مناطق ندارند، پرهیز کنند.
    وی با بیان این‌که نقش روابط‌عمومی‌ها در اعتلای اقتصاد مقاومتی بارز است، بر لزوم صرفه‌جویی در ابعاد و تشریفات برنامه‌ها و مراسم‌های افتتاح و همایش‌ها و کارگروه‌ها تاکید کرد.
    عمادی با تاکید بر این‌که باید از نگاه کمّی فاصله بگیریم، گفت: نصب بی‌رویه بنر و پرچم، جز نازیبایی شهری، نتیجه‌ای نخواهد داشت؛ بنابراین باید برنامه‌های خود را معطوف کیفیت و محتوای فضاسازی محیطی کنیم.
    مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، همچنین از تلاش‌های ادارات روابط‌عمومی مناطق به خصوص در ایام نوروز قدردانی کرد.

    Print Friendly, PDF & Email


  • برجسب :
  • ايميل: news@.ir شماره پيامک:000 اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب اشتراک گذاري مطلب
    نظرات کاربران در "رویکردهای روابط‌عمومی باید معطوف کیفیت و محتوا باشد"

    نظرات

    برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

    آخرین اخبار
    • علت کاهش تولید گندم و کمبود جو در آذربایجان‌شرقی
    • استاندار آذربایجان شرقی: یک روز تعلل هم در انتقال آب ارس پذیرفتنی نیست
    • انتخابات مختلف بستر تقویت اعتماد عمومی به نظام است
    • رکوردشکنی در تولید کارخانه‌های تغلیظ مجتمع مس سونگون
    • آب شرب تبریز در محدوده مجاز استاندارد است / نیاز به بودجه برای بررسی سایر شهرستان‌ها
    • نماینده تبریز از اقدامات مجلس برای بهبود معیشت و تقویت پدافند کشور خبر داد
    • کاهش قیمت تمام‌شده تولید؛ نسخه نجات‌بخش اقتصاد کشاورزی است
    • دفاع از رساله دکتری با موضوع «دیپلماسی شهری» و نقش رسانه ها توسط همکار شهرداری تبریز
    • آذربایجان‌شرقی گنجینه طلای کشور
    • تصادفات رانندگی در آذربایجان‌شرقی هفت‌ هزار و ۹۴۸ فوتی و مصدوم به جا گذاشت
    • خرید تضمینی ۵۱ هزار تن گندم در آذربایجان‌ شرقی
    • تاکید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی بر نقش بانوان در توسعه آموزش مهارتی
    • قاچاقچیان آثار تاریخی در اسکو به دام افتادند
    • مسیر دیپلماسی را دنبال می‌کنیم
    • ۲ کرسی هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی برای تبریز
    • تبریزی‌ها ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی خریدند
    • زنجیره تولید غذا در بحران جنگ تحمیلی ۱۲ روزه در آذربایجان شرقی متوقف نشد
    • حضور بانوان در ورزشگاه موجب افزایش نشاط اجتماعی در بین خانواده‌ها شد
    • کاهش ۹ درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی در آذربایجان‌شرقی
    • ارزش تولیدات منطقه آزاد ارس به ۸۲ هزار میلیارد ریال رسید
    • استاد اقلیم‌شناسی: احیای دریاچه ارومیه جز با انتقال آب دریاهای آزاد ممکن نیست
    • تأکید عظمایی بر رفع گلوگاه‌های زیرساختی در مسیر توسعه مس سونگون
    • انتقال آب ارس؛ نیاز حیاتی تبریز در انتظار توجهی جدی
    • شهردار تبریز: فرصت های سرمایه گذاری موجب درآمد پایدار و رونق اقتصادی می شود
      • خانه
      • اجتماعی
      • سیاسی
      • فرهنگی
      • ورزشی
      • طنز