معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی با بیان اینکه سامانه سامد ابزار خوبی برای رسیدگی به مشکلات مردم است، گفت: مدیران اجرایی استان باید از این ابزار برای ارتباط بیواسطه با مردم و آگاهی از مشکلات آنان استفاده کنند.
محمدصادق پورمهدی در بازدید از مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردمی در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، در جریان فعالیتهای سامانه تلفنی ۱۱۱ قرار گرفت.
وی در گفتوگو با کارشناسان سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) با نحوه پاسخگویی به تماسهای مردم و روند پیگیری و ارجاع مشکلات آنان به دستگاههای مسوول آشنا شد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید رسیدگی به مشکلات مردم را کار بسیار ارزشمند و خداپسندی دانست و از تلاشهای کارشناسان و مسوولان مرکز سامد در این زمینه قدردانی کرد.
وی با بیان این که سامد ابزار خوبی برای رسیدگی به مشکلات مردم است، افزود: مدیران اجرایی استان باید از این ابزار در جهت ارتباط بیواسطه با مردم و آگاهی از مشکلات آنان استفاده کنند.
پورمهدی خاطرنشان کرد: ارتباط با مردم و آگاهی از مسایل و مشکلات آنان، مسوولان را در تصمیمگیری و برنامهریزی کمک میکند و مدیران نباید از این فرصت غافل شوند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجانشرقی هم در این بازدید گزارشی از عملکرد سامانه تلفنی ۱۱۱ ارایه کرد.
یدالله قاریزاده گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم میتوانند پیشنهادها، انتقادها، شکایتها و درخواستهای خود از دستگاههای دولتی را با آن مطرح کنند.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ دستگاه دولتی و ۲۰ فرمانداری در استان به این سامانه متصل هستند و تماسهای ارجاعی از سوی مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردمی را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری میکنند.
قاریزاده خاطرنشان کرد: تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پس از اخذ کد پیگیری، ظرف مدت ۱۰ روز تا دو هفته پاسخ درخواستهای خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به این که برای نظمدهی به انبوه تماسهای مردمی، ذکر کد ملی و مشخصات فردی برای تماسگیرندگان الزامی است ، افزود: تماسهای مردمی با سامانه ۱۱۱ در ساعات اداری به صورت مستقیم توسط کارشناسان سامد پاسخ داده شده و در ساعات غیراداری از طریق ضبط مکالمه، امکان پیگیری تماسها برای مردم فراهم میشود.

ايميل: news@.ir | شماره پيامک:000 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
- دفاع از رساله دکتری با موضوع «دیپلماسی شهری» و نقش رسانه ها توسط همکار شهرداری تبریز
- آذربایجانشرقی گنجینه طلای کشور
- تصادفات رانندگی در آذربایجانشرقی هفت هزار و ۹۴۸ فوتی و مصدوم به جا گذاشت
- خرید تضمینی ۵۱ هزار تن گندم در آذربایجان شرقی
- تاکید مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی بر نقش بانوان در توسعه آموزش مهارتی
- قاچاقچیان آثار تاریخی در اسکو به دام افتادند
- مسیر دیپلماسی را دنبال میکنیم
- ۲ کرسی هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی برای تبریز
- تبریزیها ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی خریدند
- زنجیره تولید غذا در بحران جنگ تحمیلی ۱۲ روزه در آذربایجان شرقی متوقف نشد
- حضور بانوان در ورزشگاه موجب افزایش نشاط اجتماعی در بین خانوادهها شد
- کاهش ۹ درصدی فوتیهای تصادفات رانندگی در آذربایجانشرقی
- ارزش تولیدات منطقه آزاد ارس به ۸۲ هزار میلیارد ریال رسید
- استاد اقلیمشناسی: احیای دریاچه ارومیه جز با انتقال آب دریاهای آزاد ممکن نیست
- تأکید عظمایی بر رفع گلوگاههای زیرساختی در مسیر توسعه مس سونگون
- انتقال آب ارس؛ نیاز حیاتی تبریز در انتظار توجهی جدی
- شهردار تبریز: فرصت های سرمایه گذاری موجب درآمد پایدار و رونق اقتصادی می شود
- تأکید عظمایی بر رفع گلوگاههای زیرساختی در مسیر توسعه مس سونگون
- آذربایجان شرقی الگوی تابآوری در بحران/ تولید بیوقفه صنایع حتی در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه
- تصویب اوراق مشارکت ۵۵ هزار میلیارد ریالی برای توسعه حملونقل عمومی تبریز