معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی با بیان اینکه سامانه سامد ابزار خوبی برای رسیدگی به مشکلات مردم است، گفت: مدیران اجرایی استان باید از این ابزار برای ارتباط بیواسطه با مردم و آگاهی از مشکلات آنان استفاده کنند.
محمدصادق پورمهدی در بازدید از مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردمی در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، در جریان فعالیتهای سامانه تلفنی ۱۱۱ قرار گرفت.
وی در گفتوگو با کارشناسان سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) با نحوه پاسخگویی به تماسهای مردم و روند پیگیری و ارجاع مشکلات آنان به دستگاههای مسوول آشنا شد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید رسیدگی به مشکلات مردم را کار بسیار ارزشمند و خداپسندی دانست و از تلاشهای کارشناسان و مسوولان مرکز سامد در این زمینه قدردانی کرد.
وی با بیان این که سامد ابزار خوبی برای رسیدگی به مشکلات مردم است، افزود: مدیران اجرایی استان باید از این ابزار در جهت ارتباط بیواسطه با مردم و آگاهی از مشکلات آنان استفاده کنند.
پورمهدی خاطرنشان کرد: ارتباط با مردم و آگاهی از مسایل و مشکلات آنان، مسوولان را در تصمیمگیری و برنامهریزی کمک میکند و مدیران نباید از این فرصت غافل شوند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجانشرقی هم در این بازدید گزارشی از عملکرد سامانه تلفنی ۱۱۱ ارایه کرد.
یدالله قاریزاده گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم میتوانند پیشنهادها، انتقادها، شکایتها و درخواستهای خود از دستگاههای دولتی را با آن مطرح کنند.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ دستگاه دولتی و ۲۰ فرمانداری در استان به این سامانه متصل هستند و تماسهای ارجاعی از سوی مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردمی را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری میکنند.
قاریزاده خاطرنشان کرد: تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پس از اخذ کد پیگیری، ظرف مدت ۱۰ روز تا دو هفته پاسخ درخواستهای خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به این که برای نظمدهی به انبوه تماسهای مردمی، ذکر کد ملی و مشخصات فردی برای تماسگیرندگان الزامی است ، افزود: تماسهای مردمی با سامانه ۱۱۱ در ساعات اداری به صورت مستقیم توسط کارشناسان سامد پاسخ داده شده و در ساعات غیراداری از طریق ضبط مکالمه، امکان پیگیری تماسها برای مردم فراهم میشود.
برجسب : | ايميل: news@.ir | شماره پيامک:000 |
|
- دومین نکوداشت ملی علامه جعفری در مجتمع مس سونگون برگزار میشود
- تداوم دیدار و تکریم خانوادههای معظم شهدا توسط مجتمع مس سونگون در ورزقان، خاروانا، اهر، هوراند و تبریز
- معاون وزیر بهداشت: افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت رشته های پزشکی و دندانپزشکی معطل منابع مالی است
- سازمان منطقه آزاد ارس به عضویت سازمان جهانی گردشگری پذیرفته شد
- استاندار آذربایجان شرقی: توسعه متوازن با همافزایی و خرد جمعی محقق میشود
- تصفیه زهاب اسیدی پخیرچای؛ گام بلند سونگون برای حفاظت از محیط زیست و سالم سازی منابع آبی
- انعقاد تفاهمنامه همکاری سونگون با سه دانشگاه برتر آذربایجانشرقی
- ۴۴ مدرسه با یک دانشآموز در آذربایجانشرقی وجود دارد
- کاهش چهار درصدی تلفات جادهای آذربایجانشرقی/ بهسازی ۱۳۰کیلومتری آسفالت آزادراه تبریز-زنجان
- مسیرگشایی یککیلومتری شهید سعیدی در مراحل پایانی/اراده مدیریت شهری برای احیای باغات شهر
- در دیدار مدیرعامل شرکت ملی مس و استاندار آذربایجانشرقی تاکید شد؛
- آنسامبل موسیقی تجربی تبریز” در بخش نهایی فستیوال موسیقی معاصر
- نمایش «اولولری قویلایین» به طاها بهروزی و علیسان جباری تقدیم میشود
- تبریز در مسیر توسعه پایدار زیرساختهای شهری
- تصویب نهایی طرح فاز ۲ شهرک خاوران تبریز در شورای عالی شهرسازی و معماری
- شهرک جوانان؛ گامی مهم در ساماندهی حاشیهنشینی تبریز
- صادرات کالاهای تولیدی آذربایجانشرقی به ۹۱ کشور/ترکیه در صدر کشورهای مقصد صادراتی
- معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی: تاخیر در ثبت وقایع حیاتی پذیرفتنی نیست
- حمزهزاده: سرمایهگذاری در گردشگری نباید محدود به هتلسازی باشد
- شورای برنامه آذربایجان شرقی ۳۰ مصوبه داشت/ تاکید بر افزایش اعتبارات مناطق محروم
- بهرهبرداری از ۳ تقاطع غیرهمسطح در شرق تبریز با تسریع عملیات عمرانی
- آب مشترکان پرمصرف در شهر تبریز قطع میشود
- کمبود نیروی ماهر دغدغه اصلی صنعت کفش تبریز
- مدیرکل محیطزیست آذربایجان شرقی: دریاچه ارومیه نشانه بحران بزرگتر است





