معاون عمرانی استاندار آذربایجانشرقی با بیان اینکه سامانه سامد ابزار خوبی برای رسیدگی به مشکلات مردم است، گفت: مدیران اجرایی استان باید از این ابزار برای ارتباط بیواسطه با مردم و آگاهی از مشکلات آنان استفاده کنند.
محمدصادق پورمهدی در بازدید از مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردمی در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، در جریان فعالیتهای سامانه تلفنی ۱۱۱ قرار گرفت.
وی در گفتوگو با کارشناسان سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) با نحوه پاسخگویی به تماسهای مردم و روند پیگیری و ارجاع مشکلات آنان به دستگاههای مسوول آشنا شد.
معاون استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید رسیدگی به مشکلات مردم را کار بسیار ارزشمند و خداپسندی دانست و از تلاشهای کارشناسان و مسوولان مرکز سامد در این زمینه قدردانی کرد.
وی با بیان این که سامد ابزار خوبی برای رسیدگی به مشکلات مردم است، افزود: مدیران اجرایی استان باید از این ابزار در جهت ارتباط بیواسطه با مردم و آگاهی از مشکلات آنان استفاده کنند.
پورمهدی خاطرنشان کرد: ارتباط با مردم و آگاهی از مسایل و مشکلات آنان، مسوولان را در تصمیمگیری و برنامهریزی کمک میکند و مدیران نباید از این فرصت غافل شوند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجانشرقی هم در این بازدید گزارشی از عملکرد سامانه تلفنی ۱۱۱ ارایه کرد.
یدالله قاریزاده گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم میتوانند پیشنهادها، انتقادها، شکایتها و درخواستهای خود از دستگاههای دولتی را با آن مطرح کنند.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ دستگاه دولتی و ۲۰ فرمانداری در استان به این سامانه متصل هستند و تماسهای ارجاعی از سوی مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردمی را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری میکنند.
قاریزاده خاطرنشان کرد: تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان میتوانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پس از اخذ کد پیگیری، ظرف مدت ۱۰ روز تا دو هفته پاسخ درخواستهای خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به این که برای نظمدهی به انبوه تماسهای مردمی، ذکر کد ملی و مشخصات فردی برای تماسگیرندگان الزامی است ، افزود: تماسهای مردمی با سامانه ۱۱۱ در ساعات اداری به صورت مستقیم توسط کارشناسان سامد پاسخ داده شده و در ساعات غیراداری از طریق ضبط مکالمه، امکان پیگیری تماسها برای مردم فراهم میشود.
![](https://bamdadetabriz.ir/wp-content/themes/chaharsoogh/images/tag.gif)
ايميل: news@.ir | شماره پيامک:000 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
- خودم را به حرفهایی که زدهام متعهد میدانم/ باید کابینهای تشکیل دهیم که خوبان و راستگویان در آن باشند
- «نوین» رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجانشرقی شد
- جایگاه علمی و فرهنگی شهرستان میانه باید بیشتر در جامعه تبیین شود
- نهضت ملی مسکن تحولی درخانهدارشدن اقشار کمدرآمد آذربایجانشرقی
- افزایش غیرقانونی اجاره بها توسط موجران تخلف محسوب میشود
- افزایش سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان شرقی دستاورد دولت مردمی
- روزی حلال زیر چرخهای گاری یک در یک و نیم
- مشاهده پشه آئدس در آذربایجانشرقی/ ابتلا به تب دنگی گزارش نشده است
- ۴۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند واقع شده است
- بایاتیلار… …..ارمو گؤلو ….«حمید آرشآزاد»
- پزشکیان در جمع فعالان اقتصادی: باید تولید و صنعت را به کنار دریا برد
- امام جمعه تبریز: تقویت توانمندی سپاه برای مقابله با توطئه های دشمنان ضرورت دارد
- بهرهبرداری از هفت رشته مسیرگشایی تا پایان سال در تبریز
- لزوم توسعه زیرساختهای گردشگری مذهبی و اطلاعرسانی رویدادها
- سارقان ۴۷ فقره سرقت در تبریز دستگیر شدند
- ۱۰ هزار واحد مسکونی در آذربایجانشرقی به بهرهبرداری میرسد
- نه یامان زمانه اوْلوب؟! شعر طنز حمید آرش آزاد
- از روى دست حمید مصّدق بى درآمد! شعر طنز حمید آرش آزاد
- طرح شنبه های بدون دستفروش در محدوده مرکزی شهربرای بیست و دومین هفته اجرا شد
- پاکسازی شبانه روزی معابر سطح حوزه توسط نیروهای خدمات شهری
- شستشو و لایروبی کانال های سطح حوزه بطور شبانه روزی
- عملیات اجرایی پروژه سنگفرش میدان شهید بهشتی با جدیت در حال اجراست
- ادامه اجرای مراحل نازک کاری در ساختمان شماره دو شهرداری منطقه ۸
- تداوم آسفالت ریزی کوچه جارالمسجد واقع در خیابان امام خمینی (ره) با توزیع ۴۵ تن آسفالت
- تداوم ساماندهی ایستگاه های اتوبوس، در محدوده شهرداری منطقه ۸
- اجرای جدول کانیو در خیابان ارک جدید
- سمپاشی کانالها و املاک متروکه در محدوده شهرداری منطقه ۸
- پیشرفت ۸۷ درصدی مسیرگشایی گوروانچی
- برگزاری کارگاه آموزشی “دوخت سرویس چادر نماز” در فرهنگسرای تربیت
- کاشت ردیفی برگ نو در بلوار چایکنار