شهردار تبریز، از ارتقای وضعیت تامین منابع و ارائه خدمات درمانی کارکنان شهرداری تبریز همزمان با دهه ایام الله دهه فجر خبر داد.
به گزارش شهریار، دکتر صادق نجفی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای خدمات درمانی ارائه شده به پرسنل شهرداری تبریز، کمیته سلامتی و درمانی شهرداری تبریز، به صورت مستقل از کمیته رفاه در محل اداره سلامت و امور اجتماعی فعالیت کرده و و ابعاد مختلف حوزه سلامت را مورد مطالعه قرار می دهد.
وی اضافه کرد: این کمیته، از طریق انعقاد تفاهم نامه همکاری با مراکز درمانی، نقش اساسی در درمان هزینه های درمانی کارکنان خواهد داشت.
.نجفی متذکر شد: با تمهیدات پیش بینی شده از این طریق، هزینه درمانی کارکنان تا میزان ۶۰میلیون ریال از سوی شهرداری پرداخت می شود.
برجسب : | ايميل: news@.ir | شماره پيامک:000 |
|
نظرات کاربران در "ارتقای خدمات درمانی کارکنان شهرداری تبریز همزمان با دهه فجر"
آخرین اخبار
- معاون استاندار آذربایجان شرقی: دانشگاهها باید کانون پویایی سیاسی و فرهنگی باشند
- استاندار آذربایجان شرقی خواستار تسریع پروژههای نیروگاهی و درمانی شد
- مراسم تشییع و تدفین رهبر شهید پس از دهه اول محرم برگزار خواهد شد
- منطقه آزاد ارس در مسیر تقویت سرمایه اجتماعی دولت چهاردهم
- پزشکیان:
- توسعه پایدار در گرو توجه همزمان به الزامات زیستمحیطی، اشتغال و تولید
- هشدار پلیس درباره انتشار و بازنشر اخبار کذب در فضای مجازی
- فیلم کوتاه بچههای مدرسه ارس روی میز تدوین رفت
- مانعتراشی برای تبدیل وضعیت کارگران شرکتی/ مجلس ۷ سال است فقط وعدهدرمانی میکند
- ارادهای برای تکمیل اتصال ایستگاه خاوران به راهآهن تبریز وجود ندارد
- حل چالش های زیست محیطی بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست
- ۲۹۰هزار متقاضی بیمه بیکاری/ سهم بنگاههای کوچک چقدر است؟
- افزایش ۴ برابری هزینههای تولید پس از آزادسازی نرخ ارز
- رونمایی از مسکنحمایتی۳
- مدرسه را به محیطی سختگیرانه تبدیل نکنیم
- تلاش برای ارتقای پروژههای استانی آذربایجان شرقی به سطح ملی
- نهضت مشروطه باید به زبان نسل جدید بازخوانی شود
- دستور رئیس جمهور برای پرداخت فوری مطالبات گندمکاران
- تفاهمنامه تکمیل خط آهن حومهای تبریز به آذرشهر امضا شد
- تلاش برای ارتقای پروژههای استانی آذربایجان شرقی به سطح ملی
- بازسازی ۹۵ درصد فضاهای آموزشی آسیب دیده آذربایجان شرقی
- هوشیار: حکم انفصال ناشی از یک «خطای سیستمی» در ابلاغ است
- مدیرعامل مجتمع مس سونگون: اولویت ما در سونگون شتاببخشی به زیرساختهای استراتژیک است





